Як підібрати меблі для готелю?

меблі для готелівЗ чого складається сучасний готель? Основними компонентами успішного готелю, пансіонату, санаторію та інших установ такого характеру є інтер’єр, сервіс обслуговування, персонал. Головна складова готельного інтер’єру – меблі для готелів. Вони є показником престижу і рівня готелю.

Мебелювання готелів – процес нелегкий і трудомісткий, вимагає творчо-раціонального підходу. Предмети інтер’єру готелю мають власні стандарти планування, оскільки їх навантаження набагато перевищує навіть найвище навантаження на домашні меблі. При купівлі неякісної меблів, вони швидко зношуються: протираються тканинні покриття, тьмяніє лак.

Тому для використання в готельних номерах часто купується спеціально виготовлені меблі, зі спеціальними закругленими “антивандальними торцями”, з особливо міцною оббивкою м’яких меблів, рухомими частинами та механізмами.

Меблі для готелів повинні з легкістю ремонтуватися, оббивка – бути стійкою до хімічних впливів, дії сонячних променів. Також особливу увагу слід звернути на те, з яких матеріалів виготовлені предмети меблів. Вони повинні відповідати важливим критеріям: підвищена міцність, зносостійкість, вогнестійкість, термостійкість і стійкість до механічних пошкоджень

Залежно від приміщень, для яких призначені меблі, змінюється їхнє призначення і, відповідно, зовнішній вигляд.

У готелях середнього класу номерний фонд передбачає стандартний набір меблів – ліжка, приліжкові тумбочки, крісла, письмовий стіл, журнальний столик, шафа.

А ось президентські номери й номери підвищеної комфортності надають величезний простір для роботи дизайнера. По-перше, вони передбачають наявність кількох кімнат, багато з яких часто розділені на функціональні зони. Тут використовуються додаткові предмети інтер’єру, не передбачені в стандартних номерах: банкетки, крісла, додаткові столи, барні стійки – обмежень для фантазії тут практично немає.

У таких номерах меблі повинні бути підібрані особливо ретельно, їхня якість повинна бути ще вищою, а дизайн – привабливим. Необхідно пам’ятати, що номери підвищеної комфортності, так само як і стандартні, повинні відповідати загальному стилю готелю, так що не варто заходити надто далеко у своїх фантазіях.

У гостьових зонах готелю (холах, лобі-зонах, вхідних зонах, ресепшн, барах, ресторанах, спа, ресторанах ітд) простір для вибору ще ширший.

Особливу увагу варто приділити рецепції, оскільки менно вона складає у гостя перше враження про Ваш готель. Зазвичай в цій зоні використовується довга висока стійка, як найбільш функціональний варіант при обслуговуванні великої кількості людей.

Для обладнання гостінних та прийомних відмінно підійдуть гарнітури м’яких меблів і меблі з дорогої деревини. У приміщенні часто встановлюють телевізор.

При обладнанні конференц-залу обов’язковим фактором є строгість дизайну. Меблі повинні бути легкими і транспонтабельними. Не забудьте про кафедру для виступів та презентаційному обладнанні.

Вибір постачальника – дуже важливий момент у готельній справі. Найкраще залучити одну компанію і в якості дизайнера, консультанта і постачальника, яка поставлятиме для вас мебель для HoReCa. Тоді ви уникнете багатьох проблем, що виникають при купівлі з різних джерел, наприклад, розбіжності в стилі предметів інтер’єру. Та й ставлення до Вас, як до постійного клієнта, буде більш уважне.

Схожі публікації:

Залишити коментар